Φωτογράφιση προϊόντων για Eshop

Η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα, μέσα στα τελευταία χρόνια, είναι αυξανόμενη και συνδέεται με την εξοικείωση των καταναλωτών με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η επαγγελματική φωτογράφιση προϊόντων αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά τους και βελτιώνει τον τρόπο που παρουσιάζονται καθώς και τη συνολική παρουσίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η εικόνα του προϊόντος και η συνολική εικόνα του eshop σας είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην αύξηση των πωλήσεων.
Φωτογράφιση προϊόντων στο Mercuron
Ανταγωνιστικές Τιμές
Ταχύτατη Διεκπεραίωση
Ξεκάθαρες Χρεώσεις
Φωτογράφιση προϊόντων ένδυσης
Αφορά την φωτογράφιση προϊόντων ρουχισμού και αξεσουάρ.
Φωτογράφιση κοσμημάτων
Η φωτογράφιση κοσμημάτων είναι το πιο απαιτητικό είδος προϊόντικής φωτογράφισης λόγω των αντανακλάσεων που δημιουργούνται επάνω στα πολύτιμα μέταλλα.
Φωτογράφιση συσκευασιών
Αφορά συσκευασίες τροφίμων, καλλυντικών κ.α.
Οι φωτογραφίες των προϊόντων σας είναι η βιτρίνα του Eshop σας
Ο σωστός σχεδιασμός ενός Eshop είναι από τα πρώτα πράγματα που θα πρέπει να προσέξετε. Ένα αργό σε ταχύτητα Eshop, θα αποθαρρύνει και θα διώξει τους πελάτες σας. Ένα γρήγορο eshop χωρίς τις σωστές επαγγελματικές φωτογραφίες, θα έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Οι φωτογραφίες είναι η βιτρίνα του καταστήματος σας, και η εικόνα είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην επιτυχία μιας επιχείρησης. Επενδύστε στην επαγγελματική φωτογράφιση προϊόντων.
Υπάρχουν προδιαγραφές και standards στην προϊόντική φωτογράφιση;
Η ομοιομορφία των φωτογραφιών είναι πολύ σημαντική σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Το λευκό ξεγυρισμένο φόντο προσδίδει "καθαρότητα" σε κάθε προϊόν, ενώ μια αχνή σκιά ή αντανάκλαση δίνει διαστάσεις σε μια φωτογραφία.
Σε ό,τι κι αν επιλέξετε, φροντίστε για την ομοιόμορφη αισθητική. Κάθε κατάστημα έχει την δική του αισθητική που καθορίζεται από την ταυτότητα του Brand.
Για τα κοινωνικά δίκτυα προτιμήστε πιο φυσικές εικόνες τύπου lifestyle - fashion και still life. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τις φωτογραφίες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, με το λευκό φόντο, αλλά μη ξεχνάτε πως "people buy emotions, not things".